moneta logo
logo aisis

Rozumíme penězům pro 1. stupeň

Metodika výuky finanční gramotnosti a pracovní listy pro žáky

Kniha pro výuku finanční gramotnosti na 1. stupni základní školy obsahuje 26 tematických celků zaměřených na rozvoj finanční gramotnosti žáků od 1. do 5. ročníku. Ke každému z témat je zpracována podrobná metodika pro pedagogy doplněná konkrétními postřehy z výuky.

Kniha obsahuje 100 stran metodiky pro učitele, slovník pojmů finanční gramotnosti a porovnání obsahu a cílů knihy s RVP ZV a se Standardy finanční gramotnosti. Na vloženém CD pak najdete 250 stránek pracovních listů pro žáky. Z této sady si pedagogové mohou vybírat, která témata a které pracovní listy využijí a ty si libovolně kopírovat pro své žáky.

Autorky knihy: Yvona Darániová, Iva Jehličková, Kateřina Jílková, Jitka Krausová, Blanka Staňková, Vladimíra Strculová
Autorky knihy učí finanční gramotnost na základních školách a materiály do této knihy ověřily nejen se svými žáky, ale také ve spolupráci s dalšími 24 pedagogy z 10 základních škol.

Rozumíme penězům pro 1. stupeň, formát A4 + CD s pracovními listy, cena 250 Kč

Poštovné je počítáno podle aktuálních cen, podle počtu zakoupených kusů. Osobní odběr je možný na seminářích (při objednání před akcí) nebo v kanceláři na Kladně.

 

 

 

Stáňa Křížová
Stáňa Křížová
Původně učitelka matematiky a občanské výchovy. Od roku 2006 lektorka programu a také ten, kdo o program Rozumíme penězům společně s lektory a koordinátory pečuje.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Mít podpojištěný majetek se nevyplácí

Opravdu chráníte dostatečně svůj majetek? Ceny majetku, primárně nemovitostí, se za posledních 3-5 let výrazně zvýšily. Nečekejte, je čas na revizi pojistných smluv. Proč?...

Projektové dny finanční gramotnosti pro žáky základních škol

Zdravíme všechny příznivce finanční gramotnosti! ...

Výběr z bankomatu pomocí QR kódu

V České republice začaly banky svým klientům nabízet službu, která umožňuje výběr z bankomatu bez toho, aniž by se člověk musel bankomatu dotknout. Celý proces je...