moneta logo
logo aisis

Metodika výuky finanční gramotnosti na 1. stupni ZŠ

Chcete rozvíjet finanční gramotnost Vašich žáků? Nabízíme Vám seminář zaměřený na:

  • obsah výuky finanční gramotnosti,
  • formy a metody výuky,
  • osobní finanční gramotnost

směřující k rozvoji finanční gramotnosti žáků 1. stupně za podpory čtenářské gramotnosti a kritického myšlení.

Obsah semináře je koncipován v souladu se Standardy finanční gramotnosti a Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání.

Účastníci si ze semináře odnesou náměty k finančnímu vzdělávání s podporou čtenářské gramotnosti a kritického myšlení žáků a inspiraci, jak na 1. stupni základní školy propojovat výuku finanční gramotnosti s dalšími vyučovacími předměty.

Náplní bude inspirace na kratší výukové jednotky propojitelné s nejrůznějšími oblastmi, ale také ukázky delší práce, projektových dní.

Seminář lektorují naši lektoři, kteří jsou spoluautory našich metodických materiálů a zároveň učí na základní škole.

Máte o seminář zájem, ale nevyhovují vám vypsané termíny? Pokud máte zájem o seminář v jiném termínu nebo chcete další informace k jeho realizaci, napište nám.

Rozsah semináře: 24 hodin (tři jednodenní semináře) a přihlásit se můžete ZDE.

Stáňa Křížová
Stáňa Křížová
Původně učitelka matematiky a občanské výchovy. Od roku 2006 lektorka programu a také ten, kdo o program Rozumíme penězům společně s lektory a koordinátory pečuje.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Jak nenaletět ve směnárně

S nástupem dovolených přibývá lidí, kteří navštěvují směnárny, aby si v nich za české koruny koupili zahraniční měnu podle destinace jejich zahraniční dovolené. Není však samozřejmostí,...

Bitcoin pro začátečníky

Slova jako Bitcoin nebo kryptoměny jsou již zaběhlými pojmy ve světě financí. Pojďme se podívat, co se za nimi skrývá pohledem lajka a spíše...

Kam uložit rodinnou rezervu?

Jak proplouvat mezi produkty, které jsou dnes trendy na rodinnou rezervu? Jak a kam uložit peníze, které potřebujeme mít rychle k dispozici pro nečekané...