moneta logo
logo aisis

Metodika výuky finanční gramotnosti na 1. stupni ZŠ

Aktuálně nabízíme tato místa a termíny:

1. 11. 2021 Praha – klikněte pro anotaci semináře

2. 11. 2021 Plzeň – klikněte pro anotaci semináře

4. 11. 2021 Liberec – klikněte pro anotaci semináře

Na všechny semináře se můžete přihlásit vyplněním formuláře na tomto prokliku.

Chcete rozvíjet finanční gramotnost Vašich žáků?

Nabízíme Vám seminář zaměřený na:

  • obsah výuky finanční gramotnosti,
  • formy a metody výuky

směřující k rozvoji finanční gramotnosti žáků 1. stupně za podpory čtenářské gramotnosti a kritického myšlení.

Obsah semináře je koncipován v souladu se Standardy finanční gramotnosti a Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání.

Účastníci si ze semináře odnesou náměty k finančnímu vzdělávání s podporou čtenářské gramotnosti a kritického myšlení žáků a inspiraci, jak na 1. stupni základní školy propojovat výuku finanční gramotnosti s dalšími vyučovacími předměty.

Náplní bude inspirace na kratší výukové jednotky propojitelné s nejrůznějšími oblastmi, ale také ukázky delší práce, projektových dní.

Seminář lektorují naši lektoři, kteří jsou spoluautory našich metodických materiálů a zároveň učí na základní škole.

Máte o seminář zájem, ale nevyhovují vám vypsané termíny? Pokud máte zájem o seminář v jiném termínu nebo chcete další informace k jeho realizaci, napište nám.

 

 

 

Stáňa Křížová
Stáňa Křížová
Původně učitelka matematiky a občanské výchovy. Od roku 2006 lektorka programu a také ten, kdo o program Rozumíme penězům společně s lektory a koordinátory pečuje.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Mzdy v ČR za 2. čtvrtletí roku 2022

Průměrná měsíční hrubá mzda v České republice ve 2. čtvrtletí překročila hranici čtyřiceti tisíc, když dosáhla částky 40 086 Kč, což je v meziročním...

Průzkum finanční gramotnosti ČBA 2022

Česká bankovní asociace (ČBA) ve spolupráci s agenturou Ipsos opět přišla s výsledky měření finanční gramotnosti Čechů za rok 2022. Letos do průzkumu zařadili...

Jak chytře a efektivně na půjčky

Touha něco vlastnit nebo něco zažít je základním kamenem úvěrových reklam cílící na naše emoce a potřeby. V posledních letech byl boom hypotéčního byznysu, ale...