moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Mzdy v ČR za 2. čtvrtletí roku 2022

Průměrná měsíční hrubá mzda v České republice ve 2. čtvrtletí překročila hranici čtyřiceti tisíc, když dosáhla částky 40 086 Kč, což je v meziročním...

Průzkum finanční gramotnosti ČBA 2022

Česká bankovní asociace (ČBA) ve spolupráci s agenturou Ipsos opět přišla s výsledky měření finanční gramotnosti Čechů za rok 2022. Letos do průzkumu zařadili...

Jak chytře a efektivně na půjčky

Touha něco vlastnit nebo něco zažít je základním kamenem úvěrových reklam cílící na naše emoce a potřeby. V posledních letech byl boom hypotéčního byznysu, ale...