moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Desatera České národní banky – ochrana spotřebitele

Česká národní banka (ČNB) na svém webu přináší ucelený materiál ochrany spotřebitele v podobě pěti desater, která využijí všichni ti, kteří zvažují nejrůznější investice, směnu...

Co hlídá ČNB a proč je to důležité?

Každý rok vydává Česká národní banka (ČNB) zprávu, která shrnuje, jak dohlíží na banky, pojišťovny, investiční společnosti nebo penzijní fondy. A i když to...

Vývoj mezd za 1. čtvrtletí 2025

Průměrná hrubá mzda za 1. čtvrtletí letošního roku dosáhla výše 46 924 Kč, což je v meziročním porovnání o 6,7 % více a růst mezd překonal...