moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Práva při nákupu mimo kamenné prodejny – díl III.

V prvním dílu seriálu na téma nakupování mimo kamenné prodejny jsme se seznámili s tím, jaké všechny způsoby uzavírání obchodu patří mezi ty, které můžeme nazvat...

Práva při nákupu mimo kamenné prodejny – díl II.

V prvním dílu seriálu o nakupování mimo kamenné prodejny jsme se seznámili s tím, jaké všechny způsoby uzavírání obchodu patří mezi ty, které můžeme nazvat nákupy...

Práva při nákupu mimo kamenné prodejny – díl I.

Nemalou část v oblasti spotřebitelských práv tvoří nákupy mimo kamenné prodejny. Vyznáte se v nich dobře a to i po novelách zákona o ochraně spotřebitele a...