moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Vychází desková hra Ztracené dědictví podporující finanční gramotnost

Rozumíme penězům přichází s deskovou hrou Ztracené dědictví. Má u dětí podpořit zájem o témata osobních financí. Učitelé ji mohou používat při výuce finanční gramotnosti...

Změny investičních návyků Čechů

Investiční chování Čechů se postupně proměňuje. Podle aktuálního průzkumu AKAT ČR realizovaného ve spolupráci s Perfect Crowd se ukazuje, že Češi stále častěji vnímají...

Test finanční gramotnosti Rozumíme penězům

V březnu 2023 spustil projekt Rozumíme penězům online test finanční gramotnosti založený na Standardu finanční gramotnosti pro základní školy tak, jak jej sestavilo Ministerstvo financí...