moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Co hlídá ČNB a proč je to důležité?

Každý rok vydává Česká národní banka (ČNB) zprávu, která shrnuje, jak dohlíží na banky, pojišťovny, investiční společnosti nebo penzijní fondy. A i když to...

Vývoj mezd za 1. čtvrtletí 2025

Průměrná hrubá mzda za 1. čtvrtletí letošního roku dosáhla výše 46 924 Kč, což je v meziročním porovnání o 6,7 % více a růst mezd překonal...

Finanční plánování životních událostí

Život je plný změn, které mají přímý dopad na naše finance. Některé jsou radostné a plánované (svatba, narození dítěte, koupě nemovitosti) a jiné nás...