moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Test finanční gramotnosti pro základní školy

Jaký je dopad finančního vzdělávání na skutečné znalosti a dovednosti žáků? Jsou podněty a diskuse o penězích ve školách a v rodinách dostačující pro přípravu...

Rozumíme penězům se zapojilo do Global Money Week 

Již brzy přijde do Česka sedmý ročník Global Money Week (GMW), který proběhne 20. až 26. března 2023 a vyvrcholí konferencí s názvem Kompetence pro...

Nové akreditované semináře pro ZŠ a SŠ

Jdeme s dobou, přinášíme novinky, informujeme vás o změnách zákonů a připravujeme edukativní materiály na aktuální témata. Rozumíme penězům má snahu každý rok rozšiřovat svou...