moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Projektové dny finanční gramotnosti pro žáky základních škol

Zdravíme všechny příznivce finanční gramotnosti! ...

Výběr z bankomatu pomocí QR kódu

V České republice začaly banky svým klientům nabízet službu, která umožňuje výběr z bankomatu bez toho, aniž by se člověk musel bankomatu dotknout. Celý proces je...

Porovnání výše mezd

Hrubá mzda za 2. čtvrtletí roku 2022 překročila téměř o sto korun hranici čtyřiceti tisíc korun. Dle statistiků však dvě třetiny zaměstnanců na tuto...