moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Operativní leasing

Pokud člověk netrvá na tom, že automobil, ve kterém jezdí, musí nutně vlastnit, je pak zajímavou alternativou operativní leasing. Pojďme se na tento čím...

Máte finanční důvěru ve svých dětech?

Začátek školního roku je ideální čas nastavit nová pravidla hry v mnoha směrech a jeden z nich může být téma kapesného. Od kdy s kapesným začínat? Kolik...

Inspirace pro výuku finanční gramotnosti 2024

Na Letní škole Rozumíme penězům, která se uskutečnila ve dnech 19. až 21. srpna 2024, byla představena nová metodická příručka pro učitele finanční gramotnosti...