moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Hra Finanční pojmy – asociace, indicie

Snaha učitelů připravit pro své studenty zábavnější výuku vede k myšlence zařazování nejrůznějších druhů her. I v oblasti finanční gramotnosti tomu tak je. Dokonce právě na...

Důchodová reforma zabrala, ale…

Národní rozpočtová rada (NRR) vydala svou každoroční zprávu o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí. Mohlo by se zdát, že jde o další z mnoha dokumentů...

Budeme mít „Chytřejší daně“?

Studie „Chytřejší daně“ od výzkumníků z PAQ Research navrhuje úpravu daní tak, aby méně brzdily práci a podnikání, byly spravedlivější a srozumitelnější. Nejedná se o...