moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Jak porazit finanční úzkost

Peníze už dávno nejsou jen prostředkem směny. Podle nejnovějších studií z let 2024 a 2025 se staly jedním z hlavních spouštěčů klinické úzkosti a...

Globální dluhový budíček, anebo proč nepodcenit rekordní zadlužení v USA

Zatímco se světové trhy stále vezou na vlně optimismu a česká ekonomika hlásí oživení, v pozadí možná tiká časovaná bomba, kterou mnozí přehlížejí. Americké...

Vkladové produkty – metodika

Při výuce finanční gramotnosti učím žáky dovednost porovnávat jednotlivé finanční produkty a vybírat pro konkrétní potřebu či situaci ten nejvhodnější. Tato dovednost patří mezi...