moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Co jsou cla

V poslední době patří cla mezi nejčastěji skloňovaná slova ve finančním světě, a to díky americkému prezidentovi Donaldu Trumpovi. Jeho aktivity v oblasti cel patří vždy...

Výživné na dítě podle Ministerstva spravedlnosti ČR

Dítě musejí živit jeho rodiče, a to i tehdy, pokud s nimi nežije. Rozchod rodičů je obtížná životní situace, ke které patří i vyřešení otázky...

Co je stagflace a máme se jí obávat?

Stagflace je ekonomický jev, který označuje situaci, kdy současně dochází k vysoké inflaci, pomalému či nulovému ekonomickému růstu a rostoucí nezaměstnanosti. Tento fenomén představuje...