moneta logo
logo aisis

Jak velkou slevu požadovat při reklamaci zájezdu

Jste na zájezdu a jeho pořadatel vám neposkytuje tak kvalitní služby, jak se vám smluvně zavázal. Přestože jste mu vady zájezdu bez zbytečného odkladu prostřednictvím přítomného delegáta vytkli, nic se nezměnilo. Na co máte právo? V prvé řadě je třeba veškeré vady doložit. K tomu mohou sloužit fotografie, písemný doklad od personálu hotelu nebo svědectví dalších účastníků zájezdu. Následně můžete uplatnit své právo na slevu zájezdu ve lhůtě jednoho měsíce od skončení zájezdu. Vodítkem k výši slevy může sloužit Frankfurtská tabulka slev, kterou používají soudy v Německu. Ta není pro naše soudy nijak závazná, ale získáte představu o tom, co je přibližně reálné. Tabulku si můžete prohlédnout zde

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Jak porazit finanční úzkost

Peníze už dávno nejsou jen prostředkem směny. Podle nejnovějších studií z let 2024 a 2025 se staly jedním z hlavních spouštěčů klinické úzkosti a...

Globální dluhový budíček, anebo proč nepodcenit rekordní zadlužení v USA

Zatímco se světové trhy stále vezou na vlně optimismu a česká ekonomika hlásí oživení, v pozadí možná tiká časovaná bomba, kterou mnozí přehlížejí. Americké...

Vkladové produkty – metodika

Při výuce finanční gramotnosti učím žáky dovednost porovnávat jednotlivé finanční produkty a vybírat pro konkrétní potřebu či situaci ten nejvhodnější. Tato dovednost patří mezi...