moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Investice do ETF

Když lidé odkládají peníze, aby je zhodnotili, využívají k tomu nejčastěji spořicí účet, termínovaný vklad, stavební spoření či penzijní spoření. Ti odvážnější zhodnocují své...

Jak zajistit děti na důchod

Způsobů, jak mohou rodiče pomoci vlastním dětem tak zvaně „do začátku“ je spousta. Průzkum agentury Perfect Crowd pro Asociaci pro kapitálový trh ukázal, že...

Dětský bankovní účet – proč je dobré ho využívat 

Dětský účet je na našem trhu již bankami standardně nabízený finanční produkt. Podrobně se podíváme na to, proč by ho měli rodiče svým dětem...