moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Hra Rychlý kvíz

Jako učiteli finanční gramotnosti se mi při příchodu na odpolední dvouhodinovku finanční gramotnosti občas stává, že vidím, jak malá je energie ve třídě a...

Hra Finanční pojmy – asociace, indicie

Snaha učitelů připravit pro své studenty zábavnější výuku vede k myšlence zařazování nejrůznějších druhů her. I v oblasti finanční gramotnosti tomu tak je. Dokonce právě na...

Důchodová reforma zabrala, ale…

Národní rozpočtová rada (NRR) vydala svou každoroční zprávu o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí. Mohlo by se zdát, že jde o další z mnoha dokumentů...