moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Euro vs. koruna jednoduše

V souvislosti s nadcházejícími volbami je na stole opět otázka, zda a kdy přijmout euro. Česká republika je členem EU a dříve či později euro přijmout...

Cyklus Svět peněz a ekonomiky z dílny ČNB

Česká národní banka doplnila svoji paletu materiálů na podporu finančního vzdělávání o cyklus s názvem Svět peněz a ekonomiky. Ten je určen především učitelům na...

Investice do ETF

Když lidé odkládají peníze, aby je zhodnotili, využívají k tomu nejčastěji spořicí účet, termínovaný vklad, stavební spoření či penzijní spoření. Ti odvážnější zhodnocují své...