moneta logo
logo aisis

Jak velkou slevu požadovat při reklamaci zájezdu

Jste na zájezdu a jeho pořadatel vám neposkytuje tak kvalitní služby, jak se vám smluvně zavázal. Přestože jste mu vady zájezdu bez zbytečného odkladu prostřednictvím přítomného delegáta vytkli, nic se nezměnilo. Na co máte právo? V prvé řadě je třeba veškeré vady doložit. K tomu mohou sloužit fotografie, písemný doklad od personálu hotelu nebo svědectví dalších účastníků zájezdu. Následně můžete uplatnit své právo na slevu zájezdu ve lhůtě jednoho měsíce od skončení zájezdu. Vodítkem k výši slevy může sloužit Frankfurtská tabulka slev, kterou používají soudy v Německu. Ta není pro naše soudy nijak závazná, ale získáte představu o tom, co je přibližně reálné. Tabulku si můžete prohlédnout zde

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Nejčastější problémy s placením u obchodníků

Může obchodník odmítnout platbu kartou nebo naopak nepřijmout hotovost? Co kdyby si dokonce při přijetí platby kartou naúčtoval za službu či zboží víc, než...

Vychází desková hra Ztracené dědictví podporující finanční gramotnost

Rozumíme penězům přichází s deskovou hrou Ztracené dědictví. Má u dětí podpořit zájem o témata osobních financí. Učitelé ji mohou používat při výuce finanční gramotnosti...

Změny investičních návyků Čechů

Investiční chování Čechů se postupně proměňuje. Podle aktuálního průzkumu AKAT ČR realizovaného ve spolupráci s Perfect Crowd se ukazuje, že Češi stále častěji vnímají...