moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Jak porazit finanční úzkost

Peníze už dávno nejsou jen prostředkem směny. Podle nejnovějších studií z let 2024 a 2025 se staly jedním z hlavních spouštěčů klinické úzkosti a...

Globální dluhový budíček, anebo proč nepodcenit rekordní zadlužení v USA

Zatímco se světové trhy stále vezou na vlně optimismu a česká ekonomika hlásí oživení, v pozadí možná tiká časovaná bomba, kterou mnozí přehlížejí. Americké...

Vkladové produkty – metodika

Při výuce finanční gramotnosti učím žáky dovednost porovnávat jednotlivé finanční produkty a vybírat pro konkrétní potřebu či situaci ten nejvhodnější. Tato dovednost patří mezi...