moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Jirka vysvětluje věci

Jirka vysvětluje věci je YouTube kanál Jiřího Burýška, na kterém můžete najít pořad stejného názvu obsahující desítky dílů o délce od několika minut až...

Pojištění majetku – povodeň a záplava

V dnešním článku se budeme věnovat pojistným rizikům skrývajícím se pod pojmy povodeň a záplava. Toto téma si zaslouží zvýšenou pozornost kvůli stále častějším extrémním...

Důležitost finančního plánu

Život nabízí mnoho radostných okamžiků, ale také nejistot a nečekaných událostí. Jak bychom měli reagovat na tyto proměnlivé situace z finančního hlediska? Jak efektivně...