moneta logo
logo aisis

Kniha Zodpovědně s penězi pro 1. stupeň

Kniha pro výuku finanční gramotnosti na 1. stupni základní školy obsahuje 26 tematických celků zaměřených na rozvoj finanční gramotnosti žáků od 1. do 5. ročníku. Ke každému z témat je zpracována podrobná metodika pro pedagogy doplněná konkrétními postřehy z výuky.

Kniha obsahuje 100 stran metodiky pro učitele, slovník pojmů finanční gramotnosti a porovnání obsahu a cílů knihy s aktualizovaným RVP ZV a se Standardy finanční gramotnosti. Na vloženém CD pak najdete 250 stránek pracovních listů pro žáky. Z této sady si pedagogové mohou vybírat, která témata a které pracovní listy využijí a ty si libovolně kopírovat pro své žáky.

Autorky knihy: Yvona Darániová, Iva Jehličková, Kateřina Jílková, Jitka Krausová, Blanka Staňková, Vladimíra Strculová
Autorky knihy učí finanční gramotnost na základních školách a materiály do této knihy ověřily nejen se svými žáky, ale také ve spolupráci s dalšími 24 pedagogy z 10 základních škol.

S materiály z této knihy se můžete seznámit na našich seminářích a pedagogům, kteří seminář Zodpovědně s penězi pro 1. stupeň s námi již absolvovali, nabízíme tuto knihu ke koupi. Knihu Vám můžeme zaslat nejen na adresu školy, ale kamkoli, kde trávíte svoji dovolenou.

Tvorba knihy byla financována GE Money Bank a tak Vám ji nabízíme za dotovanou cenu 150 Kč + poštovné a balné (99 Kč). Ukázku stránek z knihy najdete zde.

Knihu objednávejte na emailu: andrea.slepickova(zavinac)aisis.cz.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Nejčastější problémy s placením u obchodníků

Může obchodník odmítnout platbu kartou nebo naopak nepřijmout hotovost? Co kdyby si dokonce při přijetí platby kartou naúčtoval za službu či zboží víc, než...

Vychází desková hra Ztracené dědictví podporující finanční gramotnost

Rozumíme penězům přichází s deskovou hrou Ztracené dědictví. Má u dětí podpořit zájem o témata osobních financí. Učitelé ji mohou používat při výuce finanční gramotnosti...

Změny investičních návyků Čechů

Investiční chování Čechů se postupně proměňuje. Podle aktuálního průzkumu AKAT ČR realizovaného ve spolupráci s Perfect Crowd se ukazuje, že Češi stále častěji vnímají...