moneta logo
logo aisis

Finanční gramotnost pro druhý stupeň ZŠ (praktická aplikace)

Komu je program určen: pedagogům druhého stupně ZŠ

 

Popis programu:

Seminář navazuje na seminář (Finanční gramotnost pro druhý stupeň ZŠ – úvod)

Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků základních škol a zároveň podpoře gramotnosti čtenářské, matematické, informační a občanské.

Účastníci tohoto semináře se zorientují v obsahu a požadovaných výstupech finančního vzdělávání žáků ZŠ a v jeho možném propojení se čtenářskou, informační, občanskou a matematickou gramotností na  2. stupni ZŠ.

Pro účastníky je připravena sada konkrétních modelových situací a problémů, které se týkají rozhodování o současných nebo budoucích financích. Tematicky vycházejí z obsahu Standardů finanční gramotnosti (Peníze, Hospodaření domácnosti, Finanční produkty). Používané výukové metody pomáhají naplňovat standardy ostatních vybraných gramotností.

Účastníci si prakticky vyzkoušejí ukázkové metody podporující rozvoj čtenářské, informační, občanské a matematické gramotnosti při práci s textem obsahově zaměřeným na finanční vzdělávání; zahájí týmovou spolupráci na strategii finančního vzdělávání; získají specifické znalosti související s vlastní finanční gramotností; vytvoří návrh na finanční vzdělávání na své škole.

Rozsah: 4 hodiny

Seminář pořádá náš partner DDM Vila Doris Šumperk, bližší informace a možnost přihlášení neleznete na www.doris.cz

 

 

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Velké změny v zárukách a reklamacích

Významné novely zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku účinné od 6. 1. 2023 kromě nových povinností obchodníků při uvádění slev a omezení uzavírání...

Konec falešných slev v obchodech

Ve všech typech obchodů od kamenných až po ty internetové se již nesetkáte se slevami, které neodpovídají skutečnosti. Obvyklá praxe některých obchodníků, kteří počítali slevu...

Nahlédnutí do metodiky II. stupně ZŠ

Děti jsou akční. Navíc, díky jednoduchému přístupu k informacím, nás často překvapují otázkami, které prověřují nejen naše znalosti, ale i trpělivost a snahu si...